niedziela, 6 lutego 2011

wyróznienia

W ostatnich dniach spotkała mnie bardzo miła niespodzianka- ja i mój blog dostaliśmy wyróżnienia:
 Za to wyróżnienia dziękuję Joasiuni, Yoannie oraz sbt2012
Zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
A dodatkowo przy wyróżnieniu "Sunshine award" należy stworzyć listę rzeczy, które nas uszczęśliwiają.
Uszczęśliwiają mnie: rodzina i przyjaciele, moje małe kraftowe pasje, czytanie, słuchanie, granie, lampka wina w dobrym towarzystwie i wszelkie małe przyjemności...

Nagrody przekazuję wszystkim pięknym duszyczkom, których blogi zamieściłam w bocznej szpalcie :)    Dziękuję, że jesteście, że tworzycie i inspirujecie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz