poniedziałek, 2 listopada 2009

wyróżniona i wyróżniająca

Pierwszy post w listopadzie i od razu z tak pięknym wyróżnieniem :):):)
Podarowany przez przemiłą Artystyczną Duszyczkę o wdzięcznym nicku Kachasek :*:*:*
Dziękuję z całego serduszka, baaaaaaardzo mi miło!!!
No i oczywiście przekazuję dalej...
Oto zasady:
1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś


2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe) z prośba o opublikowaniu zasad.

3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.

Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.
Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)


Hmmm... Strasznie ciężko wybrać spośród tylu wspaniałych te dziesięć...
No ale spróbuję...
* Kachasek
1. Koroneczka
2. Mamuta
3. Titania
4. Damurek
5. Joasiunia
6. Perełka
7. Elianka
8. Castilia
9. Yoanna
10. ... i wszyscy, do których zaglądam, podglądam i wpadam... :):):)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

5 komentarzy:

  1. Dziekuje serdecznie za wyróżnienie. Poczułam się bardzo mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci dziękuję za wyróżnienie! Może zadziała ono na mnie terapeutycznie i odgoni zaczynającą się grypę, żebym mogła dalej dziergać. :)




    A nie dałoby się usunąć tej weryfikacji słownej? Bo już ktoryś raz usiłuje zamieścić komentarz i ciagle cos nie tak. :( Plissss!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koroneczko 3maj się ciepło i grypsku nie dawaj!!!
    chyba udało mi się tą weryfikację usunąc :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kotuś:* Oj i ja walczę z grypskiem...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Karolciu za wyróżnienie :) Bardzo mi miło :*

    OdpowiedzUsuń