wtorek, 20 lipca 2010

Udało się!

W końcu udało mi się wstawić zaległe pracki :)
Przez ten upał normalnie rozpływałam się przed monitorem, więc na dłuższe posiedzenie nie było szans... Nawet komputer się pocił...
Ale dziś jest już odrobinę chłodniej, więc niniejszym nadrabiam zaległości :)
Na początek kolczyki i wisiorek do kompletu dla uroczej Ange :D
 
Sobie też coś zrobiłam :D Podrasowałam stare kolczyki, wstawiając w środek koraliki i dorobiłam wisiorek do kompletu
W ramach ćwiczeń zrobiłam też próbne kolczyki czerwone z koralem
 
i wisior z niebieskim kaboszonem
No i wreszcie mogę pokazać calineczki otrzymane w zabawie zorganizowanej przez Poppy :):):)
Dziewczyny spisały się znakomicie i powstały prawdziwe calowe cudeńka!
Moja dola w kolorze seledynowym wyglądała tak:
Nie za bardzo widać kolor na zdjęciach :(
A cała kolekcja wygląda tak:
Prawda, że śliczne? :)
Dziękuję Poppy za zorganizowanie wymianki :*

10 komentarzy:

  1. jakie fajne te calineczki, aż mi się oczy zaświeciły :D sama mam ochotę na takie maleństwa! trzeba by sie zebrać i zrobic tu jakąś wymiankę w tej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo chętnie, tylko termin długi, bo z czasem krucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu jesteś, tęskniłam ;* Cudowne Twoje frywolitki są ah! ;* śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitkowa biżuteria piękna ...
    bardzo podoba mi się wisior z niebieskim kaboszonem!
    Śliczne maleństwa ... jak będziecie organizować zabawę calineczkową to się może skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Pani za odwiedzenie mojego bloga.

    Śliczne kolczyki, bardzo mi się podobają!

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne to wszystko, a ten wisior z niebieskim okiem...przecudny!!!
    Zapraszam do siebie na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolka ślicznie kaskadujesz to i chętnych na te kaskady jest sporo.

    OdpowiedzUsuń