piątek, 27 lipca 2012

Dużo będzie...

Zdjęć będzie dużo :) Proszę więc usiąść wygodnie i uzbroić się w cierpliwość :D
Na początek ślubny exploding box na specjalne zamówienie :)
Wyrób cukierniczy :D
Prezent od kolegów z pracy. W kieszonkach znajdują się karteczki z miejscem na podpisy.
Dostałam też zlecenie na prezent na osiemnastkę. Wybór padł na frywolitkę 3D
Dzięki świetnemu tutorialowi Zgraynki w końcu wiem jak to zrobić :D
 Powstały przy okazji pudełeczka na prezenty:
Zgłaszam te swoje wyroby na 50 (szok!!!) Twórczy Weekend

Jakiś czas temu udało mi się załapać do Słonecznej Wymianki w Szufladzie :)
Moją wymiankową parą została Modrak
I oto jakie cuda od Niej dostałam:
Cudna zawieszka od razu zamieszkała przy telefonie :D
Ech, ciężko było sprostać takiemu wyzwaniu ;) Mam nadzieję, że moja paczuszka już do Magdy dotarła...
Za otrzymane cudności jeszcze raz dziękuję :***

12 komentarzy:

  1. box dla pary młodej jest genialny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pudełko. I jak dopasowałaś życzenia do obrazków. Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Choć nie jestem fanką eksplodujących pudełek to Twoje pudełko ślubne bardzo mi się podoba, bo ma w środku torcik i kieszonki dowcipnie podpisane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no! nareszcie do nas dołaczyłaś :))))) nie zapominaj kochana, nie zapominaj! :P
    piękne wytworki prezentujesz w tym tygodniu, moje serce skradło pudełko "eksplodujące" a zwłaszcza jego szczególiki - sowa i torcicho zdecydowanie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! Fajny pomysł na wykorzystanie kalki w kieszonkach pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowe prace! takie oryginalne i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. frywolitka 3D powala:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko z tortem, superowe!! Frywolitka marzenie. Prezenty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko świetne - fajny pomysł na wykorzystanie kalki w kieszonkach - jeśli pozwolisz kiedyś go skopiuję.
    Frywolitka 3D powaliła mnie na kolana - nie umiem więc chętnie oglądam u innych.

    OdpowiedzUsuń