czwartek, 23 sierpnia 2012

Jestesmy na wczasach

w tych goralskich lasach, w promieniach slonecznych opalamy sie...
Udalo sie! Razem z TZ-em jestesmy na tygodniowym urlopie w Zakopanem :)))
Pogoda jest piekna, Gospodarze bardzo mili i w ogole jest cudnie!
Pierwszy raz jestem w gorach. Powiem szczerze, ze mam lekki lek wysokosci, wiec jestem strasznie z siebie dumna, ze udalo mi sie wgramolic na Czarny Staw!!!
 
W lewym dolnym rogu bystre oko wypatrzy ludzikow podazajacych na gore :) i schronisko na Morskim Oku.
A w drodze spotkalam pewna mala istotke, ktora stwierdzila, ze idzie z nami :) Mieszkala w starym wydrazonym pniu z widokiem na Morskie Oko, ale stwierdzila, ze jej sie tam nudzi i wraca z nami na Mazury. Mysle, ze jeszcze o niej uslyszycie ;)

Przepraszam, ze tak nieortograficznie napisane, ale mam warunki  polowe ;)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Tuzagladaczy!!!

4 komentarze:

  1. Jak dawno tam nie byłam... wiem jak tam cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie macie... nie znam tych terenów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny widok:)) Miejsce mi znane, lecz od drugiej strony:D Ja byłam właśnie w tym schronisku nad Morskim Okiem, ale wtedy nie było czasu by wdrapywać się nad Czarny Staw.. Może kiedyś...
    Jestem pewna, że mile spędziliście czas:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no pięknie :) fajnie że wydeptujesz ścieżki po których i ja mam zamiar pochodzić -już w poniedziałek obieramy kurs na Zakopane właśnie i plany są ambitne ...a jest gdzie iść !

    OdpowiedzUsuń