piątek, 1 lutego 2013

wyzwaniowo

Dziś wyzwaniowo :D
Na początek Craft Artwork, bo Zespół posiada nieograniczone chyba złoże świetnych pomysłów ;)
Całoroczny projekt żurnalowania w miniaturze zachwycił mnie i skusił.  Powstał recyklingowy album na calineczki i pierwszy miesiąc- styczeń
Świetna zabawa!
************************************************
p.s. 04.03.13

Moja skleroza nie zna granic, więc znów nie zdążyłam podlinkować pracy na czas...
Wrzucę więc lutową stronę  i tu:


Powstał też kolejny tag do tag-żunala. Temat: Szaleństwo 
Mój szaleniec kwalifikuje się na wyzwanie "Spróbuj czegoś nowego" na blogu scrapki.pl 
Po raz pierwszy robiłam transfer na farbie :D
 i zaległy w temacie "niezwykłe czasy"
I jeszcze dwa ateciaki dla CA :
Literka B do art-wizytownika
 oraz Zimowe impresje
Oba wykonane przy użyciu transfery na farbie ( takie małe próbki :D )

7 komentarzy:

  1. ale świetne prace! wszystkie mi się podobają, bez wyjątków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne calineczki, takie kolażowe :) Chętnie pomacałabym na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho pojechałaś po całości!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny calineczkowy żurnal, przydałoby się zdjęcie, na którym widać więcej szczegółów;)
    A B jak Bond... Czy może istnieć nazwisko, które jest bardziej na literę "B"?

    OdpowiedzUsuń
  5. czaderskie prace! zachwycił mnie ten mini albumik i ATeCiak z żurnalem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne prace... miałabym problem ze wskazaniem tej, która najbardziej mi się spodobała...calineczkowy kalendarz chyba jednak, każdy dzień taki inny, taki ciekawy! (i ta moja słabość do maleńkich form:)

    OdpowiedzUsuń