niedziela, 28 czerwca 2015

niedzielna dłubaninka

Ostatnio plotę sobie trochę... Bransoletki plotę szydełkowo- koralikowe. Dwie już zrobiłam, trochę krzywe, może kiedyś pokarzę ;) A wczoraj zaprojektowałam w programie dbbead coś bardziej skomplikowanego. Profesjonaliści w tej technice pewnie się zaśmieją, ale co tam ;)
Takie to moje cudo właśnie powstaje.
A najlepiej plecie się takie sznury słuchając dobrego kryminału :D
Np. Charlotte Link "Echo winy"
Misia na zdjęciu powstała na kolejne wyzwanie grupy Amigurumi-kreatywne wyzwanie.
Jak każda szanująca się księżniczka posiada falbaniastą suknię i koronę ;)
Życzę wszystkim miłej i kreatywnej niedzieli! :)

1 komentarz:

  1. Misia ma cudną sukienkę. Książki nie znam,choć już słyszałam o tej pisarce. Ja też próbowałam swych sił w tych sznurach koralikowo-szydełkowych. Zrobiłam jeden cały szary.I chyba nie pokazywałam go wcale..Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń